سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه دوخت پلمپ پلاستیک در بسته بندی مواد غذایی

 

دستگاه دوخت پلمپ پلاستیک در بسته بندی مواد غذایی امروزه با توجه به نیاز بشر به پاکت های پلاستیکی جهت بسته بندی محصولات، استفاده از دستگاه های دوخت پلاستیک یا پرس پلاستیک با طول و عرض دوخت متفاوت بسیار متداول گردیده است. کاربری آسان و سرعت کار و تنوع دستگاه ها سبب گردیده که این دستگاه پلمپ پلاستیک  یکی از پر فروش ترین ماشین آلات بسته بندی گردند.

 

دستگاه دوخت پلمپ پلاستیک در بسته بندی مواد غذایی

 

استفاده از دستگاه های دوخت پلاستیک در بسته بندی مواد غذایی علاوه بر بسته بندی شیک و زیبا ، باعث رعایت نکات بهداشتی نیز می شود. از دستگاه دوخت پلاستیک در واحد های تولیدی کوچک، فروشگاه ها، رستوران و کاترینگ ها، هایپر مارکت ها و فروشگاه ها زنجیره ای و .. استفاده می گردد.

 

دستگاه پرس پلمپ پلاستیک

دستگاه دوخت پلمپ پلاستیک در بسته

دستگاه دوخت پلاستیک یا پرس پلاستیک سایز

دستگاه دوخت ریلی ولومی

دستگاه پلمپ پلاستیک رومیزی جهت بسته

دوخت درب کیسه پلاستیک ا لامینت

دستگاه دوخت رومیزی دستگاه

 

قیمت دوخت پلاستیک با توجه به کارایی در قدرت و تسریع در زمان دوخت بسته، بسیار مقرون به صرفه بوده و کاربران را به استفاده از این دستگاه سوق می دهد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های دوخت پلاستیک می توانید بروی تصویر کلیک کرده و مشخصات فنی دستگاه پرس پلاستیک ذکر شده در جداول را مشاهده و یا دانلود نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر شما عزیزان فیلم های کاربردی از دستگاه دوخت پلاستیک در قسمت انتهایی صفحه گذاشته شده که آن هم به سهولت قابل مشاهده می باشد.

گارانتی یک ساله دستگاه و ده سال خدمات پس از فروش دستگاه دوخت پلاستیک فرهام پک سبب شده است که این شرکت یکی از پیشتازان در زمینه عرضه ماشین آلات از جمله دستگاه دوخت پلاستیک باشد